Allergic Emas

Hah tOodia~ hakikatnya kulit aku memang tak boleh pakai barang kemas. sedih gila. kalau silver boleh pulak...stainless steel biasa toksah cakap berbirat kulit nanti jadi buruk..kalau pakai emas pulak jadi ruam2. Pehh sayang la macam ni. aku dah mula suka barang kemas ni. rasa self esteem naik jer bile pakai emas. betullah mama cakap emas itu penting dalam hidup seseorang perempuan. bukan penting sebab nilai dia (tu pun ye jugak) tapi penting kerana dengan memakai emas si perempuan akan kelihatan lebih berseri dan self esteem si pemakai juga naik dan orang cm pandang tinggi sikit. why? tah nampak cm kaya kot? muahahaa.. Mama ade bagi 'sekeping' gelang emas kat aku. so far aku pakai bila nak kuarlah. kalau duk umah kdg2 bukak sebab kalau pakai lama sangat bleh jadik ruam. hmm...Unik tangan aku ni. 

The End.

0 tindak balas:

Post a Comment