Esok Hari Raya!

Pehh...rase cm skejap giler puasa... sekejap sangat. siyes. aku cm ta caye je sok raye. pasni bleh dh makan siang-siang ari. muahaha..~ takde keje, tu plak aku dok pk. ahaks. actually before sampai kampung aku memang raya sangat kurang mood tuk raya. but then when dh sampai sini...rasa tu sikit berubah. dan bila aku kata sikit maknanya mmg sikit je berubah okeh. Orang len raya bakar lemang luaq umah. kami dok bakaq sate. haha.. aku suka. 1st time nih ade keje baka membaka kat lua umah time raye. sbelum ni mane ade. tgk lam tv jer. Today leh tengok yang memamg sonok wt keje sesame time raye nih. ngahahaha~~ Tapi raya kali ni xbest manapun. Mak Long (bleh dianggap cm opah) terlantar sakit kat lam bilik saje. Sadis. mesti raya kali ni membosankan bagi dia..

The End.

0 tindak balas:

Post a Comment