Kepala Gila Aku Tak Gila

Bagi aku hidup akan lebih gembira kalau kita tak terlalu serius dalam semua perkara. Dan aku lebih selesa jadi open minded dan gila-gila. yeap! gila-gila bukannya gila. kepala aku semua orang boleh layan sebab aku tak memilih kawan. orang bodoh dan lembam pun aku kawan. bagi aku kita semua manusia, punya hak untuk bergembira. aku suka buat orang gembira dan kalau aku serius takde sapa akan gembira kawan dengan aku. Jadi inilah aku. Seorang yang gila-gila dan ceria. So far kawan-kawan aku memang suka berkawan dengan aku dan tak boleh kehilangan aku dalam jangka waktu yang lama. Alhamdulillah. Aku seorang kawan yang disayangi dan disenangi. I'm just being myself. Be yourself. Be free. No need to pretend. Bila kau pretending kau seorang yang cool, it'll be sucks. Trust me. Dont mess it up bebeh ;)

The End.

0 tindak balas:

Post a Comment